Last Teen~19 and UPU

HAI. semakin lama hanim semakin malas untuk menaip. btw semalam is birthday aku! so Happy Birthday to me. so how was i enoyed myself yesterday? obviously kalau boleh aku malas nak hadap haritu huhu. sebab aku tau takdak apa yang special akan jadi haritu. so untuk elak aku jadi murung aku off data dari jam 11 lebih sampai jam 1 pagi. sebab aku tau kawan2 baik aku akan ws aku. so nak senang aku kena lah lari awal awal haha. but then aku bukak jugak sebab kesian depa kan. depa dah usaha nak happykan aku takkan  aku tak layan kut.

so my last teen birthday yang i thought akan jadi hambar jadi agak menggembirakan jugak even sederhana. benda yang aku expect someone special akan buat dekat aku tapi dia tak buat alhamdulillah kawan kawan buat semua. apa yang aku rancang dan imagine sebulan sbelum semua menjadi tapi dengan orang lain. iaitu orang orang yang sentiasa ada dengan aku time susah dan senang. aku sayang hampa sangat sangat :)

thanks guys for all those warm wishes even jauh tapi aku rasa happy sangat. untuk cousin aku pulak thank you sebab sudi spend time dengan aku even just untuk setengah hari. thanks belanja aku. sayang hg gila gila. birthday hg nanti aku lanja pulak eh. tapi kena mai melake laa sebab lepas ni iols orang melaka ahahha

oh yes aku dapat upu dekat UTem. kos sains komputer media interaktif campus durian tunggal which is main campus. ni pilihan aku yang kedua. pilihan first is uitm kos sains komputer. im being positive maybe jodoh aku orang melaka kut. sebab sebelum ni masa spm rayuan aku dapat johor. so johor dengan melaka tu tak jauh kan heheheheehe. aku akan hurai lagi pasal ni dekat entry selepas ni yang aku takleh janji bila sebab kau makin malas nak type. aku banyak guna laptop untuk tengok movie ja haha. so bawah ni aku akan share skit semua wish wish kawan aku :)


       
aku suka sangat tekan tekan bagi dia naik belon tu hahaha. macam besttt. guys jangan lupa follow



this makcik korea memang takdak gambaq aku yang properrr



yang ni pulak kawan aku dari sekolah rendah. tak pernah lost contact uii sebab rumah dekat kut hehe


 

nampak ayat dok lena lagi tu? yes she knows me very well. dengan hujan pulak pagi tu. allahu nikmat nya lena hahahah


and this one essay dia tak pernah tak syahdu plus quite over sebab im not that kind lol hahahaha


mek ni pulak dia upload gambar zaman lepas spm hahaha tengok la muka yarobbi hahah


yes benda wajib tiap tahun wish dekat fb denagn gambar kek. kek nya tak dapat pun



yang ni kawan satu satunya kawan kelate yang aku ada huhu rinduuuuu



and last one aku tak sangka birthday aku sama tarikh dengan birthday satu satunya princess yang aku adore sangat ni. sis is excited. macam nak gi menghadap dia nak cakap/ puteri kita sama besday laa. nama pun nak sama which is nazira :)


dan berakhirla sudah entry kali ni. thank you sudi baca! ni just 1/4 wish yang aku dapat. yang lain lain sorry tk post sebab sis is malas hehe. biarlah kenangan tu aku simpan dalam hati hhehe


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer (Media Interaktif)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer (Media Interaktif) UTeM